Skupina AutoPalace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 31 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala téměř 195 tisíc vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně a Karlových Varech, prodej automobilů značek – Audi, CUPRA, Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, SEAT, ŠKODA, Opel, Volvo, Peugeot, Volkswagen a Užitkové vozy Volkswagen. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je AutoPalace největším prodejcem vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi v ČR.
Historie holandské společnost AutoBinck (kterou to celé začalo, je ale mnohem starší) je totiž jednou z nejstarších firem na světě zabývající se obchodem s automobily. Její historie začíná na počátku 20. století, kdy nadšený motoristický sportovec Walter Joachim Jochems, začal ve své společnosti Auto Palace v Haagu prodávat vozy Mercedes. V roce 1906 byla jeho firma Auto-Palace jen pouhou prodejní kanceláří na haagské adrese Laan van Meerdervoort 10. Stěhování na adresu Houtweg 7 se v roce 1907 stalo začátkem historie nejstaršího dovozce aut v Nizozemí, s koncesemi i v tehdejších holandských koloniích. Walter Joachim Jochems byl rovněž velkým sportovním nadšencem. Se svým 60-koňovým Mercedesem závodil a vyhrával na mnoha soutěžích. V roce 1908 závodil také na nově otevřeném okruhu v Brooklands u Londýna.
„Auto Palace dlouhodobě poptával dodavatele vhodného technologického řešení za účelem sběru dat o pohybu zákazníků na jejich showroomech. Vzhledem k tomu, že dlouhodobě spolupracujeme na řadě projektů, přišla řeč právě i na toto téma. Cílem bylo zjistit a průběžně analyzovat model chování návštěvníků Showroomu v Praze Vysočanech. V návaznosti na požadavky jsme navrhli 2-3 možné varianty řešení, ze kterých dávala největší smysl ta, která byla schopná využít pro monitoring pohybu stávající kamerový systém. Tedy nebylo nutné nijak zasahovat do rozmístění kamer, doplňovat je či cokoli jiného. Cíle jsme si nastavili na prvotní 6ti měsíční období, kdy jsme vytipovali vhodné kamery a poskytli AP výpočetní výkon, který online sleduje klíčová místa showroomu a vytváří z nich obrazovou analýzu.“ Jan Čulík, Project Manager, INNOVIS
1940-1949: Showroom v Haagu by rozšířen díky vzrůstajícím prodejům vozů ŠKODA 1101, které se v té době prodávali za 4 580 holandských guldenů.
Firma Auto-Palace v sedmdesátých letech expandovala a stala se největším evropským dovozcem vozů Mazda. Stánek značky Mazda v letech 1970-1979 na holandském autosalonu AutoRAI v pozdních sedmdesátých letech.
„S INNOVIS vím, kolik lidí chodí do našich showroomů a mohu na základě spousty dat měnit obchodní a marketingové strategie. Ty nám pak pomáhají nejen se zmíněnými strategiemi, ale například i s rozložením showroomů“ Jozef Becska, Marketing Director, Auto
„Jak to tak bývá, požadavky na počátku komunikace nemusí být přesné, realizovatelné. Proto jsme začali u nejjednodušších procesů a postupně na nich stavěli. Vzhledem k tomu, že na showroomu se do této chvíle žádná data nesbírala, začali jsme vytvářet statistiku návštěvnosti na hlavním vstupu. Postupně jsme se posouvali do dalších prostor a v tuto chvíli AP poskytujeme data o návštěvnosti jednotlivých segmentů showroomu (ojetiny/nová vozidla). Sledujeme vytížení recepce a vytížení servisu. Co je ale podstatné, kolik vozidel bylo prodáno, kolik zákazníků bylo osloveno apod. Zaměřili jsme se tedy i na prostory, které jsou určeny právě pro jednání s potenciálními kupci. Ne méně důležitou informací je model samotného procesu příjmu zákazníka na servis. Kolik cest absolvuje se zákazníkem mezi jeho vozidlem a samotným servisem ještě před zahájením práce na vozidle. Tato a mnoho dalších informací lze mezi sebou zákonitě kombinovat a hledat odpovědi na otázky, na které si v AP ještě před půl rokem neuměl nikdo odpovědět. Všechna data, která sbírám, sbíráme jako podklad pro porovnávání s daty z dalších zdrojů. Objednávky, pokladna, rezervace, plánované schůzky apod. Tato činnost je prozatím ale plně v gesci AP, jelikož jde o velmi citlivá a cenná data.“
„Jak jsme již avizovali, máme za sebou úspěšný pilotní projekt, od kterého se společně odrážíme dále. Probíhá komunikace o rozšíření dodávaného řešení na další showroomy, což přináší možnost srovnání z pohledu efektivity v rámci poboček AP. Otevřeli jsme i témata na další využití obrazové analýzy, ale to si zatím necháme pro sebe.“ Jan Čulík, Project Manager, INNOVIS
Související služby
Digitalizace procesů
Buďte neustále v obraze díky digitalizaci evidence a procesů. Návštěvy, zápůjčky klíčů, revize výrobních zařízení, průběhy incidentů – to vše budete mít automaticky a spolehlivě zdokumentované.
Pult centrální ochrany
Zajistěte si bezpečnost se službou centrálního pultu ochrany, ze kterého vzdáleně 24/7 monitorujeme a vyhodnocujeme poplachové signály. V případě rizika nebo bezpečnostního incidentu vysíláme naše zkušené zásahové jednotky.
Data o návštěvnosti a pohybu osob
Získejte o návštěvnících vašich obchodů jasná, přesná a přehledně zpracovaná demografická data s podrobnou analýzou.
INNOVIS představil své technologie v oblasti prevence kriminality
V moderních prostorách Magenta Experience Center se uskutečnil Kulatý stůl s názvem Využití umělé inteligence v oblasti prevence kriminality.
Vyhlašujeme inovace roku na slavnostním večeru TOP Estate & Business
Hlavním partnerem akce a vyhlašovatelem kategorie Inovace roku je naše společnost Innovis, která nominovala čtyři projekty.
Případová studie – Skupina AutoPalace
Auto Palace dlouhodobě poptával dodavatele vhodného technologického řešení za účelem sběru dat o pohybu zákazníků na jejich showroomech. Cílem bylo zjistit a průběžně analyzovat model chování návštěvníků Showroomu v Praze Vysočanech.